21 febrero 2022

21-02-2022. Día de la Llingua materna

16/02/2022

El Día Internacional de la Lengua Materna instituido por la UNESCO celebra la diversidad lingüística como una pieza que fomenta la tolerancia y el respeto en las sociedades. Este año 2022 tiene como lema El uso de la tecnología para el aprendizaje multilingüe: desafíos y oportunidades.

La Consejería de Educación, en colaboración con la de Consejería de Cultura, Política Llingüística y Turismo, anima a todas las comunidades educativas del Principado de Asturias a celebrar esta efeméride haciendo lectura y reflexión del manifiesto que se acompaña. Con este objeto, se ofrecen múltiples propuestas didácticas digitales para llevar el espíritu de la conmemoración a cada etapa educativa así como la obra de teatro Con M mayúscula, de Kamante Teatro, para el primer ciclo de Primaria.

El reconocimiento y respeto por la diversidad lingüística y cultural extraordinaria de Asturias contribuye a fortalecer la unidad y la cohesión de nuestra sociedad y ese valor fue uno de los argumentos que llevaron a la UNESCO a tomar la decisión de celebrar el Día Internacional de la Lengua Materna.

Manifiestu / Manifesto

Actividaes ABP y dixitales pa Primaria

Actividaes ABP y dixitales pa Secundaria, Bachilleratu y Adultos

Actividades dixitales, Eonaviego ou Gallego-asturiano

Con M mayúscula. Kamante Teatro. 21 de febreru, La Laboral, Xixón (solicitú)


Más teatru n’asturianu: El viaxe de Covaletti

El viaxe de Covaletti. Guía pal profesoráu (pdf, 780 Kb) 

El viaxe de Covaletti. Propuesta Didáctica Nivel 1 (pdf, 650 Kb)

El viaxe de Covaletti. Propuesta Didáctica Nivel 2 (pdf, 950 Kb)

El viaxe de Covaletti. Propuesta Didáctica Nivel 3 (pdf, 780 Kb)

------------------------------

El Día Internacional de la Llingua Materna instituyíu pola UNESCO celebra la diversidá llingüística como una pieza que fomenta la tolerancia y el respetu nes sociedaes. Esti añu 2022 tien como lema L’usu de la tecnoloxía pal aprendizaxe multillingüe: desafíos y oportunidaes.

La Conseyería d’Educación, xunto cola Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu, anima a toles comunidaes educatives del Principáu d’Asturies a festexar esta efeméride faciendo llectura y reflexón del manifiestu que s’acompaña. Con esti envís, ufiértense múltiples propuestes didáctiques dixitales pa llevar l’espíritu la conmemoración a cada etapa educativa, asina como la obra de teatru Con M mayúscula, de Kamante Teatro, pal primer ciclu de Primaria.

La reconocencia y respetu pola diversidá llingüística y cultural estraordinaria d’Asturias contribuye a fornir la unidá y xuntura de la nuestra sociedá y esi valor foi ún de los argumentos que llevaron a la UNESCO a tomar la decisión de celebrar el Día Internacional de la Llingua Materna.

------------------------------

El Día Internacional da Llingua Materna instituido pola UNESCO celebra a diversidá llingüística como úa peza que fomenta a tolerancia y el respeto nas sociedades. Este ano 2022 ten como lema El uso da tecnoloxía pral aprendizaxe multillingüe: desafíos y oportunidades.

A Conseyeiría d’Educación, d’emparzao cua Conseyeiría de Cultura, Política Llingüística y Turismo, anima a todas as comunidades educativas del Principao d’Asturias a festexar esta efeméride fendo llectura y reflexión del manifesto que s’acompaña. Con este oxeto, ofrécense múltiples propostas didácticas dixitales pra llevar el espíritu da conmemoración a cada etapa educativa y tamén a obra de teatro Con M mayúscula, de Kamante Teatro, pral primer ciclo de Primaria (en asturiano).

El reconocemento y respeto pola diversidá llingüística y cultural estraordinaria d’Asturias contribuye a fortalecer a unidá y a xuntura da nosa sociedá y ese valor foi ún dos argumentos que llevaron á UNESCO a tomar a decisión de celebrar el Día Internacional da Llingua Materna.