21 febrero 2021

EFEMÉRIDES 21-02-2021. Día Internacional de la Lengua materna

19/02/2021

EFEMÉRIDES 21-02. Día de la Llingua Materna

 

Con motivo de la celebración del Día Internacional de la Lengua Materna, desde la Consejería de Cultura, Política Llingüística y Turismo y en colaboración con la Consejería de Educación, se anima a todas las comunidades educativas del Principado de Asturias a participar en los días 22 y 23 de febrero del 2021 en la lectura y reflexión del manifiesto que se acompaña.

El cuidado y la responsabilidad de conservar una lengua materna como la nuestra es un labor de todas y todos y una apuesta de futuro.

Con esta edición del Día Internacional de la Lengua Materna 2021, que tiene por lema Fomentar el multilingüismo para la inclusión en la educación y la sociedad, la UNESCO busca reconocer el papel de las lenguas y el multilingüismo en el fomento de la inclusión, y en el cumplimiento de los Objetivos de Desarrollo Sostenible, que se centren en no dejar atrás a nadie.

El reconocimiento y respeto por la diversidad lingüística y cultural contribuyen a fortalecer la unidad y la cohesión de las sociedades. Estas son las bases para una paz más duradera, tanto dentro como entre las sociedades, que llevaron a la UNESCO a tomar la decisión de celebrar el Día Internacional de la Lengua Materna anualmente.

Manifiesto por la Lengua materna (pdf)



Por cuenta de la celebración del Día Internacional de la Llingua Materna, dende la Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu y en collaboración cola Conseyería d’Educación, anímase a toles comunidaes educatives del Principáu d’Asturies a participar nos díes 22 y 23 de febreru del 2021 na llectura y reflexón del manifiestu que s’acompaña.

El cuidáu y la responsabilidá de caltener una llingua materna como la nuestra ye un llabor de toes y toos y un apueste de futuru.

Con esta edición del Día Internacional de la Llingua Materna 2021, que tien por lema Fomentar el multilingüismu pa la inclusión na educación y la sociedá, la UNESCO busca reconocer el papel de les llingües y el multillingüismu nel fomentu de la inclusión, y nel cumplimientu de los Oxetivos de Desenvolvimientu Sostenible, que se centren en nun dexar p’atrás a naide.

El reconocimientu y respetu pola diversidá llingüística y cultural contribuyen a fortalecer la unidá y la cohesión de les sociedaes. Estes son les bases pa una paz más duradera, tanto dientro como ente les sociedaes, que llevaron a la UNESCO a tomar la decisión de celebrar el Día Internacional de la Llingua Materna anualmente.

Manifiestu pola Llingua materna (pdf)

Píldores educatives pa trabayar nel aula:


Presentación con motivo de la efeméride (Genially)
Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu
Realizada por: 
Claudia Gutiérrez Lueje del IES Avelina Cerra (Ribadesella)



Por causa da celebración del Día Internacional da Llingua Materna, dende a Conseyeiría de Cultura, Política Llingüística y Turismo y d’emparzao cua Conseyeiría d’Educación, anímase a todas as comunidades educativas del Principao d’Asturias a participar nos días 22 y 23 de febreiro del 2021 na llectura y reflesión del manifesto que s’acompaña.

El cuidao y a responsabilidá de manter úa llingua materna como a nosa é un llabor de todas y todos y úa aposta de futuro.

Con esta edición del Día Internacional da Llingua Materna 2021, que ten por lema Fomentar el multilingüismo prá inclusión na educación y a sociedá, a UNESCO busca reconocer el papel das llinguas y el multillingüismo nel fomento da inclusión, y nel cumprimento dos Obxetivos de Desenvolvemento Sostible, que se centran en nun deixar atrás a naide.

El reconocemento y respeto pola diversidá llingüística y cultural axudan a fortalecer a unidá y a cohesión das sociedades. Estas son as bases pra úa paz máis duradeira tanto dentro como entre as sociedades que llevaron á UNESCO a tomar el determín de celebrar el Día Internacional da Llingua Materna anualmente.

Manifiestu pola Llingua materna (pdf)